ח"כ יולי אדלשטיין: "זמן לטיפול שורש במגזר הערבי"

המהדורה המרכזית 2 Comment on ח"כ יולי אדלשטיין: "זמן לטיפול שורש במגזר הערבי"

ח"כ יולי אדלשטיין ב'מהדורה המרכזית': יחסיי עם ראש הממשלה טובים. כיו"ר ועדת חו"ב אני תריך לעבוד איתו, ואף לפקח עליו. יש יחסי עבודה תקינים". לגבי הפשיעה במגזר הערבי: "קשה לומר שהממשלה נכשלה, זה כבר תופעות של שנים. הפרוטקשן, הפרעות, והאלימות בחברה הערבית התקבלו עד היום בסלחנות. הגיע הזמן לטיפול שורש"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ ויו"ר ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "מי שכרגע נשאר ברחובות אלו אנשים שמנסים בכל דרך לטרפד את ההידברות". הוא המשיך  והתייחס לקריאה של אהוד ברק למרי אזרחי אמר אדלשטיין: "חושב שיש ךא מעט אנשים שחצו כל גבול, אם בסרבנות, בקריאה למרי, בהסתה נגד חברי כנסת. זו נקודה מסוכנת, יש סיכוי להידברות אבל הם לא בוחלים באמצעים"

"צריך לשאול את אביגדור ליברמן לגבי האמירה שלו שיסכים לשבת עם נתניהו. הוא נבחר בעבר בליכוד, יש לנו פוטנציאל לממשלה רחבה". אדלשטיין הוסיף: "יחסיי עם ראש הממשלה טובים. כיו"ר ועדת חו"ב אני תריך לעבוד איתו, ואף לפקח עליו. יש יחסי עבודה תקינים"

לגבי הפשיעה במגזר הערבי: "קשה לומר שהממשלה נכשלה, זה כבר תופעות של שנים. הפרוטקשן, הפרעות, והאלימות בחברה הערבית התקבלו עד היום בסלחנות. הגיע הזמן לטיפול שורש, זה יהיה לא נעים אבל נצטרך לעשות את זה"

"אי אפשר שרק המשרד לביטחון פנים יעשה את זה. זה דבר מערכתי, שצריך התגייסות של כולם. זה גם לא להוסיף עוד 1000 שוטרים, צריך אמצעים טכנולוגיים, רשות המיסים ומשרד האוצר וגם הגופים הרלוונטיים"

לגבי אוקראינה: "האינטרס של מדינת ישראל הוא לעזור לאוקראינה. כיו"ר ועדת חו"ב אני רואה את התמונה המלאה. לא להשתגע ולהביא חימושים מתקדמים, אבל צריך לעזור להם יותר. אוקראינה הפכה לשדה הניסויים של איראן".

האזינו

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מבינים למה בנט אאוט, ליברמן אין? ברור למה לא התמקדו בליברמן בבחירות, אלא בבנט?
    כי יש מקום למפלגה אלטרנטיבית לליכוד… להוציא אולי בודדים, הליכוד מפלגת שלטון פרקטית. לא מפלגה אידיאולוגית. "דואגים ליהדות"